مرتضی پاک نیت

بلاگ تحقیقاتی و علمی و پژوهشی...

مرتضی پاک نیت

بلاگ تحقیقاتی و علمی و پژوهشی...

مرتضی پاک نیت

این بلاگ حاصل 10 سال تجربیات بنده هست، به همین دلیل تحقیقاتی و پژوهشی بوده، و برای دانشجویان و کاربران عزیز و گرامی جهت رشد و شکوفایی علم و علم اندوزی ایجاد گردیده است.

با مدیریت: مرتضی پاک نیت

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۲۳ ارديبهشت ۹۶، ۱۴:۰۸ - زهرا محمودی
    احسنتم
نویسندگان

در این تحقیق مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) را در سه بعد ارتباطی،عملیاتی و تحلیلی در پورتال​های بانکداری الکترونیکی مورد بررسی قرار داده و وضعیت نمونه​هایی از بانک​های دولتی و خصوصی ایران را در این زمینه را مشخص نموده​ایم.زمان جمع اوری​های این تحقیق در سال 1392 و با استفاده از تکنیک پرسشنامه انجام گرفته است.جهت بررسی بعد ارتباطی پرسشنامه​ای میان مشتریان چهار بانک دولتی و چهار بانک خصوصی،در مجموع به تعداد 400 نسخه توزیع شد، و جهت بررسی وضعیت ابعاد عملیاتی و تحلیلی پرسشنامه دیگری میان کارشناسان این بانک ها،در مجموع به تعداد 40 نسخه توزیع نمودیم، با توجه به نمودارهای اماری بدست امده نتیجه می​گیریم که بانک​های مورد بررسی در قسمت ارتباطی وضعیت نسبتا مناسب،در بخش عملیاتی وضعیت قابل قبول و در بخش تحلیلی بحرانی ترین وضعیت را دارند.در حقیقت در بانک​های مورد مطالعه تقریبا هیچگونه عملیات تحلیلی انجام نمی​شود،در نهایت راهکارهایی جهت بهبود عملکرد در ابعاد مختلف (CRM) پیشنهاد شده است.

کلمات کلیدی:مدیریت ارتباط با مشتری1 (CRM)،پورتال2،بانکداری الکترونیکی3.

دریافت
عنوان: مدیریت ارتباط مشتریان (CRM) در پورتالهای بانکداری الکترونیکی ایران و پیشنهاد راه کار مناسب جهت بهبود عملکرد
حجم: 398 کیلوبایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۷
مرتضی پاک نیت